دوره آموزش ICDL

اگر می خواهید کامپیوتر را از ابتدا آموزش ببینید و بعد از آن یک مدرک icdl فنی حرفه ای جهت مهاجرت و یا استخدام دریافت کنید، باید عرض کنیم که دوره آموزشی خود را به درستی انتخاب کرده اید.

کلاس icdl فنی حرفه ای یک دوره آموزش کامپیوتر از صفر در سطح بین المللی بوده و با گذراندن این کلاس می توانید با نرم افزارهای اداری به خوبی کار کنید. دوره icdl فنی حرفه ای یک شروع فوق العاده برای یادگیری کامپیوتر هستش. شما بعد از گذراندن کلاس کامپیوتر در خانه مهارت مهندسی کوشا، یکی از آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای، می توانید با توجه به علاقه خود، دیگر دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای را آموزش ببینید.

 

مدرک ICDL  به چه دردی میخوره؟

ICDL

یکی از مهمترین مزایای اخذ مدرک ICDL فوری در کنار یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتری کمک به اشتغال افراد جویای کار است. این مهم ترین کاربرد مدرک icdl است.

مدرک معتبر ای سی دی ال به مدیران و کارفرمایان شرکت های مختلف این اطمینان را می دهد که داوطلبان استخدام، حتما توانایی های کامپیوتری لازم برای پیشبرد کارهای روزانه شرکت را دارند. بنابراین ارائه مدرک ICDL بین المللی در حین استخدام می تواند کمک بزرگی به شما بکند.

فراموش نکنید که داشتن مدرک ICDL برای استخدام در شرکت های دولتی اجباری است.

شرایط لازم جهت ثبت نام دوره آموزش ICDL

مدت زمان دوره

۵۰ ساعت

آیکن هزینه

شهریه دوره

۷۶۰۰۰۰۰ تومان

آیکن ث

سرفصل های آموزشی

دانلود

خدمات ویژه برای دریافت مدرک icdl فنی حرفه ای

  • استفاده هر شخص از یک سیستم
  • ضبط فیلم های آموزشی هر جلسه و ارائه آن در پایان
  • جلسات به صورت رایگان
  • آموزش براساس جزوه icdl آموزشگاه های فنی و حرفه ای
  • تکرار دوره با پرداخت هزینه کمتر
  • برگزاری آزمون های تعیین سطح در هر مهارت
  • تهیه رایگان رزومه برای کارآموزان و کاریابی کاملا حرفه ای

مزایای گذراندن دوره در خانه مهارت مهندسی کوشا

مدرک معتبر فنی و حرفه ای

اخذ مدرک معتبر

ارائه مدرک سازمان فنی و حرفه ای

اساتید خبره بازارکار

تدریس توسط اساتید مجرب با سابقه کاری

آموزش پروژه محور

آموزش سرفصل ها به صورت پروژه ای

سرفصل های دوره ICDL

در کلاس کامپیوتر یا همان ICDL شما به مهارتهای هفتگانه کامپیوتر یعنی مبانی کامپیوتر (IT)، ویندوز، اینترنت، ورد، اکسل، اکسس و پاورپوینت مسلط شده و می توانید از مدرک این دوره برای استخدام یا مهاجرت استفاده نمایید. امروزه داشتن حداقل های دانش کامپیوتر برای هر شخص یکی از واجبات است و دوره کامپیوتر شما را به خوبی با مهارتهای کامپیوتری لازم آشنا می سازد.

طراحی سایت با وردپرس
خلاصه کتاب بازگرداندن روح کسب‌وکار

آنچه در این دوره آموزش می بینید:

آموزش ویندوز

آموزش کار با ویندوز و کامپیوتر

شما در ابتدا به صورت کامل با بخش های مختلف کامپیوتر و کارکرد هر کدام از آن ها آشنا شده، سپس به فراگیری تنظیمات و مفاهیم جزئی تر یعنی کار با ویندوز خواهید پرداخت. در این قسمت کاملا با محیط Windows آشنا شده و شیوه کار با آن را خواهد آموخت.

آموزش اینترنت

آموزش کامل کار با اینترنت

پس از یادگیری دو مرحله اول، یعنی مبانی کامپیوتر و کار با ویندوز، حال نوبت آن رسیده که اصول و مفاهیم دنیای بزرگ اینترنت را فرابگیرید. در این بخش با انواع ابزار ها، تنظیمات و اصول اساسی جستجو در اینترنت در دوره icdl خانه مهارت مهندسی کوشا آشنا خواهید شد.

کلاس آموزش WORD

در این بخش شما وارد دنیای نرم افزار های آفیس می شوید. در ابتدا به صورت کامل با نرم افزار معروف ورد آشنا می شوید و شیوه کار با آن را فرا خواهید گرفت. علاوه بر آن می توانید برای هرچه سریع تر تایپ کردن در این نرم افزار مبانی تایپ ده انگشتی را نیز فرا بگیرید.

 

دوره اکسل کاربردی

نرم افزار اکسل به عنوان یکی از مهمترین نرم افزار های داده پردازی برای مدیریت انواع امور حسابداری و گزارشگیری جزء مهمی از مهارت های هفتگانه ICDL است و هر کارمند امو اداری می بایست کاملا با آن آشنا باشد.

آموزش پاورپوینت

آموزش پاور پوینت

شاید کسی نباشد که دیگر نام نرم افزار مجبوب پاورپوینت – PowerPoint را نشنیده باشد. شما در دوره icdl آریا تهران به صورت کامل آموزش ساخت اسلاید ها و ارائه گزارش تصویری را با پاورپوینت فراخواهید گرفت.

آموزش اکسس

آموزش اکسس

در پایان شما با پایگاه داده اکسس آشنا خواهید شد و شیوه کار و ذخیره اطلاعات و مدیریت آنها را در این نرم افزار برنامه نویسی فرا خواهید گرفت. با بهره گیری این مهارت از مهارت های هفتگانه کامپیوتر میتوانید سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

پیشنهاد های دیگر